-
درس اعتبار بخشی جلسه شنبه ۱۷ مهر
یکشنبه 18 مهرماه سال 1389 07:24
رؤوس مباحث Quality Assurance and Accreditation: A Glossary of Basic Terms and Definitions UNESCO‐CEPES 2007 CEPES STANDARD, Best practices, criteria basic standards standards of excellence benchmarking content standards performance standards general standards subject‐specific standards Standards are criteria standards...
-
درس دکتری آموزش عالی تطبیقی منبعی برای مرور
چهارشنبه 14 مهرماه سال 1389 11:24
منبعی برای مرور تا جلسه آتی از اینجا دانلود فرمایید
-
درس اعتبار بخشی منبعی برای مفاهیم
چهارشنبه 14 مهرماه سال 1389 11:05
برای مفاهیمی که جلسه گذشته مورد بحث قرار گرفت وناتمام ماند از اینجا دانلود کنید
-
درس اعتبار بخشی دوره دکتری ، منبعی برای مراجعه
چهارشنبه 14 مهرماه سال 1389 10:37
برای جلسه روز شنبه به سایت زیر مراجعه فرمایید: http://www.inqaahe.org/members/list.php هر یک از دوستان پروفایل چند کشور را در زمینه اعتبار سنجی مرور فرمایند اینها همه اعضای نهاد بین المللی زیر هستند که در کلاس توضیح عرض کردم: International Network for Quality Assurance Agencies in Higher Education
-
فهرست کتب برای خواندن در درس آموزش عالی تطبیقی
سهشنبه 13 مهرماه سال 1389 19:22
دورۀ دکتری مدیریت آموزش عالی درس آموزش عالی تطبیقی عطف به مذاکرات کلاسی لطفا فهرست کتب برای خواندن در درس را از اینجا دانلود کنید
-
جلسه سه شنبه 13 مهر/ آموزش عالی تطبیقی
سهشنبه 13 مهرماه سال 1389 14:26
دوره دکتری مدیریت آموزش عالی /درس آموزش عالی تطبیقی Historical Comarative Contextualizing زمینه کاوی تاریخی تطبیقی علم ورزی و علم آموزی دوره زمانی: سده های میانی قرن 9 تا 15 زمینه 1 : حوزۀ تمدنی ایران واسلام زمینۀ 2 : حوزۀ تمدنی اروپا فرضیه ها: فرایند علم ورزی به لحاظ نهادمند شدن و پایداری و تداوم وتوسعه در دو زمینه...
-
درس اعتبار سنجی 10 مهر
یکشنبه 11 مهرماه سال 1389 21:21
روؤس مباحث: دامنه انتظارت علایق سه گانه شناختی (نظریه هابرماس) مفاهیم پایه ارزشیابی مرور سنجش ممیزی ممیزی کیفیت ممیزی مدیریت مؤسسه برنامه کیفیت
-
جلسۀ نخست درس آموزش عالی تطبیقی 6مهر89
سهشنبه 6 مهرماه سال 1389 11:08
روؤس مباحث: رویکرد پدیدار شناختی به علم آموزی و علم ورزی روش HS روش HC Conceptualizing without Contextualizing پویایی شناسی علم آموزی در جوامع فرایند تمایز یافتن علم ورزی عوامل مؤثر در پیش تمهید علم ورزی گونه شناسی جوامع و تحلیل مقایسه ای ایران مسألۀ ماندگرایی نهاد علم در جوامع بررسی مفاهیم: علم،دانش، یادگیری هنجارهای...
-
برای دانشجویانی که در نیمسال جاری با اینجانب درس دارند
چهارشنبه 31 شهریورماه سال 1389 20:14
الف. دوره دکترا: 1. درس آموزش عالی تطبیقی / دانشگاه تهران 2. درس روشهای اعتبار بخشی در آموزش عالی/ دانشگاه شهید بهشتی ب. دوره کارشناسی ارشد: 1. درس مبانی و روشهای آموزش از راه دور/ دانشگاه شهید بهشتی 2. درس برنامه ریزی آموزش بزرگسالان / دانشگاه شهید بهشتی 3 .جامعه شناسی دین / دانشگاه آزاد اسلامی
-
درس آموزش عالی تطبیقی
چهارشنبه 31 شهریورماه سال 1389 20:10
درس آموزش عالی تطبیقی: دوره دکترا دانشگاه تهران
-
درس روشهای اعتبار بخشی در آموزش عالی
چهارشنبه 31 شهریورماه سال 1389 20:09
درس روشهای اعتبار بخشی در آموزش عالی: دوره دکترا دانشگاه شهید بهشتی
-
جامعه شناسی دین
چهارشنبه 31 شهریورماه سال 1389 20:09
جامعه شناسی دین : دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
-
درس برنامه ریزی آموزش بزرگسالان
چهارشنبه 31 شهریورماه سال 1389 20:08
درس برنامه ریزی آموزش بزرگسالان : دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی
-
مبانی و روشهای آموزش از راه دور
چهارشنبه 31 شهریورماه سال 1389 20:05
درس مبانی و روشهای آموزش از راه دور: دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی