جلسۀ نخست درس آموزش عالی تطبیقی 6مهر89

روؤس مباحث:

رویکرد پدیدار شناختی به علم آموزی و علم ورزی

روشHS

روش HC

Conceptualizing  without  Contextualizing

پویایی شناسی علم آموزی در جوامع

فرایند تمایز یافتن علم ورزی

عوامل مؤثر در پیش تمهید علم ورزی

گونه شناسی جوامع  و تحلیل مقایسه ای  ایران

مسألۀ ماندگرایی نهاد علم در جوامع

بررسی مفاهیم: علم،دانش، یادگیری

هنجارهای علم ورزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد