خانه عناوین مطالب تماس با من

درس های دانشگاهی مقصود فراستخواه

درس های دانشگاهی مقصود فراستخواه

راه های ارتباطی

ایمیل: m_farasatkhah@yahoo.com ویکی پدیا : https://bit.ly/2NgohQW اینستاگرام: https://www.instagram.com/maghsoud.farasatkhah/ تلگرام:t.me/mfarasatkhah ادامه...

روزانه‌ها

همه
  • نوشتک های مقصود فراستخواه
  • درسگفتارهایی دربارۀ ذهن وزبان
  • تأملات تنهایی مقصود فراستخواه
  • صفحۀ اول وبلاگ مقصود فراستخواه

دسته‌ها

  • نیمسال اول 90-89 42
  • نیمسال دوم 90-89 4
  • عمومی 1
  • نیمسال دوم 91- 90 1
  • نیمسال اول 91-92 8
  • نیمسال دوم 1392-1391 1
  • نیمسال اول 92-93 1
  • نیمسال 1401-1400 1

جدیدترین یادداشت‌ها

همه
  • درس متفکران ایرانی ومسلمان؛ ونخستین کوشش های پیشادانشِ مردم شناسی
  • نحوه ارتباطات در دوره شیوع ویروس کرونا
  • نیمسال دوم 1399-1398
  • [ بدون عنوان ]
  • برنامه نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97
  • درسهای دانشگاهی در نیمسال اول 98-97
  • درسهای نیمسال اول 94-95
  • درسهای دانشگاهی نیمسال اول 92-93
  • درسهای نیمسال دوم 92-91 فراستخواه
  • برای بحث در کلاس مدیریت دانشگاه
  • درس مدیریت دانشگاه ها
  • پیشنهاد برخی عناوین برای بحث ارزیابی آموزش عالی
  • تعاریف اولیه ارزیابی واعتبار سنجی آموزش عالی
  • منبعی برای مطالعۀ اولیه درس مدیریت دانشگاه وآموزش عالی
  • کیفیت آموزش عالی : رکن پنجم از دوازده رکن رقابت پذیری جهانی

بایگانی

تقویم

اسفند 1400
ش ی د س چ پ ج
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29

جستجو


Powered by Blogsky

عناوین یادداشت‌ها

  • درس متفکران ایرانی ومسلمان؛ ونخستین کوشش های پیشادانشِ مردم شناسی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1400 05:48
    درس متفکران ایرانی ومسلمان؛ ونخستین کوشش های پیشادانشِ مردم شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تحصیلات تکمیلی رشته مردم شناسی نیمسال 1401-1400 تعداد دانشجویان : 13 نفر( 10 دختر ، سه پسر) درس نخست : سفرنامه ابن بطوطه: « تحفة النظار فی غرائب الأمصار وعجائب الأسفار» سده هشت مقارن سده 14 میلادی همعصر ابن خلدون پس از حمله مغول...
  • نحوه ارتباطات در دوره شیوع ویروس کرونا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1398 16:31
    نحوه ارتباطات در دوره شیوع ویروس کرونا ضمن آرزوی تندرستی برای دانشجویان عزیز وخانواده های شان وهمه هموطنان وهمکاران ، لطفا هرنوع پرسش دربارۀ درس را می توانید از طریق ایمیل، اسکایپ یا بخش کامنت های همین وبلاگ با اینجانب در میان بگذارید واگر گزارشی از فعالیتها طبق برنامه اول ترم دارید از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا...
  • نیمسال دوم 1399-1398 یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 08:49
    دانشگاه علامه طباطبایی 1.جامعه شناسی فرهنگی(کارشناسی ارشد) 2. جامعه شناسی علم وفناوری (دکتری) لطفا دوستان هر دوکلاس برای مشارکت ومباحث کلاس به این فایل مراجعه وطبق آن مطالعات قبلی و آمادگی هایی داشته باشید البته علاوه بر سایر مطالعات خودتان وتأملات خودتان فایل مربوط به موضوعات بخشی از مباحث کلاس اینجا
  • [ بدون عنوان ] سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1398 06:38
    رزومه دکتر مقصود فراستخواه در مؤسسه پژوهش وبرنامه ریزی آموزش عالی
  • برنامه نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1397 04:05
    دانشگاه شهید بهشتی : دوره دکتری ، در س اعتبار سنجی ودرس سیاستگذاری علمی ودانشگاهی دانشگاه تهران: دوره دکتری ، درس ارزیابی آموزش عالی و درس سیاستگذاری علمی دانشگاه علامه طباطبایی: دوره کارشناسی ارشد، درس جامعه شناسی تغییرات فرهنگی
  • درسهای دانشگاهی در نیمسال اول 98-97 جمعه 20 مهر‌ماه سال 1397 14:04
    دانشگاه شهید بهشتی یک. درس تطبیقی دو. درس برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی یک. تغییرات فرهنگی دو .جامعه شناسی دین و جوانان دانشگاه مازندران سیاست گذاری علمی
  • درسهای نیمسال اول 94-95 چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 09:06
    دانشگاه شهید بهشتی، درس تطبیقی، سه شنبه ها دانشگاه تهران ، درس اعتبارسنجی ، شنبه ها مؤسسه پژوهش آموزش عالی، درس تاریخ تحول، یکشنبه ها درسهای دیگر: روش تحقیق گراندد تئوری : انجمن جامعه شناسی درسگفتار وضعیت اجتماعی دین : مؤسسه پرسش
  • درسهای دانشگاهی نیمسال اول 92-93 یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 07:41
    درسهای دانشگاهی نیمسال اول 92-93 مقصود فراستخواه دانشگاه تهران: دکتری مدیریت آموزش عالی؛ درس ارزیابی، یکشنبه ها دانشگاه شهید بهشتی: دکتری برنا مه ریزی آموزش عالی؛ درس اعتبار سنجی، دوشنبه ها دکتری آموزش عالی (دانشجویان دانشگاه مازندران کلاس در تهران ) درس سیاست گذاری علمی؛ سه شنبه ها دانشگاه آزاد واحد شمال، علوم...
  • درسهای نیمسال دوم 92-91 فراستخواه دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 07:32
    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 1.دانشگاه تربیت مدرس، دورۀ دکتری درس ارزشیابی برنامه های آموزش وترویج (به صورت مشترک با دکتر پزشکی راد) 2.دانشگاه شهید بهشتی، دورۀ کارشناسی ارشد ، درس آموزش عالی از راه دور 3.دانشگاه مازندران ، دورۀ دکتری، درس سیاست گذاری علمی 4.دانشگاه آزاد واحد...
  • برای بحث در کلاس مدیریت دانشگاه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 14:53
    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 1. نگاهی به انواع نظامهای دانشگاهی در تاریخ غرب..... 2. دانشگاه وتحولات مفهومی وپارادایمی دو سده اخیر.............................. 3. تحولات تاریخ معاصر و دانشگاه در ایران.... 4. دانشگاه پژوهی........................................ 5. توسعۀ...
  • درس مدیریت دانشگاه ها چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 18:11
    دوستان لطفا قبل از کلاس اسلایدها را مرور فرمایید برای دیدن اسلایدها در اینجا کلیک شود
  • پیشنهاد برخی عناوین برای بحث ارزیابی آموزش عالی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 13:41
    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 ترمینولوژی اعتبار بخشی فلسفه و چرایی ارزیابی آموزش عالی تفکر معکوس در ارزیابی آموزش عالی مدل عمومی اعتبار بخشی سنخ شناسی، مشترکات وتنوعات کشورها در تضمین کیفیت ؛ مروری بر چند تجربه جهانی در تضمین کیفیت آموزش عالی آشنایی با نهادهای منطقه ای وبین...
  • تعاریف اولیه ارزیابی واعتبار سنجی آموزش عالی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 08:52
    اسلایدهایی برای بحث در کلاس دوره دکتری
  • منبعی برای مطالعۀ اولیه درس مدیریت دانشگاه وآموزش عالی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 12:26
    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 Bush, T. (1995). Theories of educational management: Second edition. London: Paul Chapman .
  • کیفیت آموزش عالی : رکن پنجم از دوازده رکن رقابت پذیری جهانی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 09:59
    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 The Global Competitiveness THE 12 PILLARS OF COMPETITIVENESS Fifth pillar: Higher education and training Quality Higher education and training is particularly crucial for economies that want to move up the value chain beyond simple production...
  • برای مطالعه دانشجویان دوره دکتری یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 08:03
    دوستان دوره دکتری درس ارزیابی واعتبارسنجی لطفا فایل زیر را قبل از کلاس مرور فرمایید: http://s1.picofile.com/file/6149249494/Glossary_2007.pdf.html
  • درسهای نیمسال اول 91-92 یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 10:24
    دانشگاه تهران، دورۀ دکتری اقتصاد آموزش عالی، درس ارزیابی آموزش عالی دانشگاه شهید بهشتی، دورۀ دکترای آموزش عالی، درس اعتبار بخشی آموزش عالی ............................، دورۀ کارشناسی ارشد آموزش عالی ، درس اصول مدیریت آموزش عالی دانشگاه علامه طباطبایی، دورۀ دکتری، درس مدیریت دانشگاه ها دانشگاه آزاد واحد شمال، دورۀ ارشد...
  • مطالعه برای بحث در کلاس چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 09:05
    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 دوستان عزیز دانشجویانم که در نیمسال جاری(نیمسال دوم 91-90) با اینجانب درس جامعه شناسی دین دارند با سلام و شادباش نوروزی لطفا برای مشارکت فعال در مباحث کلاس مقالات زیر را مروری بکنند: یک. مقالات شماره بهار 2012 فصلنامه Sociology of Religion از...
  • اجتماعی مجازی در مقیاس جهانی برای یاد گیری ویاد دهی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 09:04
    Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 اجتماعی مجازی در مقیاس جهانی برای یاد گیری ویاد دهی Wiz IQ ( education.online ) فضایی مجازی وشبکه ای بین المللی است که هر کس در آن می تواند به عنوان یادگیرنده یا یاددهنده مشارکت بکند. وقتی به عنوان دانشجو وارد این فضا می شوید می توانید انواع فراوان...
  • منبعی برای بیانیه محک رشته ای در بهداشت دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 09:38
    برای بحث در کلاس قبلا مرور شود: از اینجا دریافت فرمایید
  • منبعی برای بیانیه محک رشته آموزش 2007 دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 09:35
    دوستان عزیز برای دوره دکتری ارزشیابی آموزش عالی قبل از کلاس مرور فرمایند تا در کلاس بحث بشود: از اینجادریافت فرمایید
  • مفاهیم پایه ارزشیابی آموزش عالی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 08:23
    درباره مفاهیم لطفا فایل زیر را مطالعه فرمایید تا در کلاس بحث شود http://s1.picofile.com/file/6149249494/Glossary_2007.pdf.html
  • درباره دو جلسه گذشته درس اندیشه اجتماعی متفکران دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 08:19
    دانشجویان عزیز لطفا درباره مباحث دو جلسه گذشته بررسی واظهار نظر بیشتر بکنید، مواردی مانند : تحلیل مقایسه ای پنج گفتمان طرح شده نمایندگان برجسته هر یک از گفتمانها مفاهیم کلیدی مورد بحث سیر تحولات تاریخی ایران وغرب ومقایسه آنها و موانع توسعه تفکر اجتماعی در ایران و....
  • سبکهای یادگیری وارک دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 09:07
    Vark : a guid to learning styles از اینجا دانلود وتست کنید http://www.vark-learn.com/english/index.asp
  • روش تهیه خلاصه فصول یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 06:55
    با سلام وخسته نباشید سه نفر از دوستان خلاصه فصول را فرستاده اند لطفا با اصلاحات زیر دوباره بفرستند. دیگر دوستان نیز با همین روش خلاصه های مورد نظر خود را بفرستند نام ونام خانوادگی تلخیص کننده و رشته وتاریخ نشانی کامل کتاب شناسی مهمترین ارجاعات نویسنده را به همراه کتاب شناسی اصل منابع در پایان بیاورید با بهترین آرزوها...
  • نسبت اعتبار سنجی و برنامه ریزی ؛پیشنهادی برای بررسی در کلاس جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 17:48
    نسبت اعتبار سنجی و برنامه ریزی ؛پیشنهادی برای بررسی در کلاس Accreditation and planning Mr Nodoushan
  • رابطه ارزیابی وبرنامه ریزی در دانشگاه جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 06:17
    بررسی طرحنامه دیگری در کلاس از اینجا دانلود کنید
  • دو فایل تهیه شده دوستان در اعتبار سنجی برای بررسی در کلاس دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 08:07
    با سلام این دو فایل را دوستان ارسال کرده اند بنده ملاحظاتم را به آن دو عزیز فرستاده ام برای بحث در کلاس اینجا نیز پیوست کرده ام: نهادمندسازی اعتبار سنجی نسبت اعتبار سنجی با برنامه ریزی بررسی ودر کلاس اظهار نظر کنید م-فراتستخواه 15 آذر1389
  • کیفیت آموزش از راه دور در مرکز آموزش از راه دور دانشگاه هند غربی جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 21:57
    Distance Education Centre The University of the West Indies institutional support effective course development learner-centred interactive delivery support for students support for faculty a system of evaluation http://dec.uwi.edu/projects/index.php
  • انتشارات دانشگاه سیدنی غربی جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 21:30
    University of Western Sydney Assehttp://www.uws.edu.au/teaching_development_unit/teaching_development_unit/ research_and_publicationsssment Assessment Armstrong, S., Chan, S., Malfroy, J., & Thomson, R. (2008). Assessment guide: Implementing criteria and standards-based assessment . University of Western Sydney....
  • 74
  • صفحه 1
  • 2
  • 3