شکاف دیجیتالی مانع بزرگ آموزش از راه دور وفرامرزی ومجازی ایران

 

در باره ابعاد دهشتناک این شکاف در کلاس بحث می کنیم برای آگاهی قبلی  

 

به سایتهای زیر مراجعه بکنید  

 

 

Top Countries Ranked by Speed 

 

http://speedtest.net/global.php#0

http://speedtest.net/global.php#0,4 

 

در کلاس بحث وتحلیل بشود 

م-فراستخواه 

اول آذر1389

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

با سلام خدمت استاد گرانقدر!
به نظرم جدولی که روی وبلاگ قرار داده اید ، سرعت بالا آمدن وبلاگ را به شدت کند کرده است ،، چندین بار بعد از قرار دادن جدول بر روی وبلاگ سعی کرده ام داخل وبلاگ بشوم ، ولی این کار با کندی بسیار انجام شده است.
لذا پیشنهاد می کنم جهت دامن نزدن به این شکاف دیجیتالی در این جدول را از روی وبلاگ بردارید تا راحت تر بتوانیم با وبلاگ کار کنیم.
با سپاس فراوان !

با سلام وممنون از تذکر شما آقا امیر
جداول را برداشتم
با بهترین آرزوها
م-ف

عقیل ابوچناری یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

با عرض سلام خدمت استاد محترم و دانشجویان گرامی
اینجانب اطلاعات مختصری را در باب معرفی کتاب در وبلاگ ارائه داده ام وبه دلیل امکان غیبت در جلسه امروز از ارائه حضوری مطالب معذورم لذا خواهشمند است در صورت امکان و صلاحدید استاد محترم در کلاس با مراجعه به وبلاگ مطالب را رویت فرمائید

(معرفی مختصر و کلی کتاب نظریه و عمل در اموزش بر خط)
نام نویسنده:تری اندرسون)
تاریخ اولین نشر :۲۰۰۴
تاریخ دومین نشر باویرایش جدید(کتاب کنونی)سال ۲۰۰۸
انتشارات :Published by AU Press, Athabasca University
تعدادپارت :۴
کتاب پیش روویرایش د وم کتاب نظریه و عمل در اموزش برخط و ورژن به روز شده و جدید نسخه بسیار موفق منتشر شده در سال ۲۰۰۴ است .در هر کدام از فصل های بازنگری شده به نحوی موضوع اصلی کتاب به صورت به روز شده منعکس شده است.همچنین چهار فصل جدید به ویرایش دوم افزوده شده است.بیش از چهار صد جلد از این کتاب باسرعت در بازار نشر طبق روال معمول و سنتی فروخته شده و بیش از هشتاد هزار مجلد از این کتاب به صورت تمام متن از طریق وب توسط کاربران علاقه مند دانلود شده است علاوه براین موارد هزاران کپی از فصول مختلف این کتاب به صورت اختصاصی و بنابر نیاز توسط کاربران مختلف از طریق وب اخذ شده است. تعدادی از فصول نیز به پنج زبان تر جمه شده است تعدادی از فصول بنا برنیاز و در سطحی وسیع توسط محققان در دنیا مورد استناد قرار گرفته است . بنا برنتایج یک تحقیق نشان داده شده است که در گوگل تمام متن این کتاب بیش از ۵۶ بار و فصول مختلف کتاب به صورت اختصاصی بیش از ۲۴۷ بار توسط محققان مختلف مورد استناد قرار گرفته است و در اخر این که نوسندگان مختلف بازخورد های مثبتی را به نویسنده مزبور هم از حیث کیفیت کار و هم از جهت در (دسترس )قرارگرفتن راحت کتاب ارائه داده اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد