ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 |
از این سایتها کتابهای الکترونیکی فارسی و انگلیسی به صورت الکترونیکی دریافت ومطالعه کنید تا در کلاس بیشتر کار بشود
ضمنا همانطور که جلسه قبل دیدیم می توانید از این سایت نظر وملاحظات خود در رابطه با کتب انگلیسی را با شهروندان جهانی به اشتراک بگذارید
در علم ومعرفت ومعنویت واخلاق وفضیلت روز به روز شکوفا تر بشوید
برای این سرزمین وبرای بشریت وبرای حق وحقیقت
با عرض سلام خدمت استاد محترم و دانشجویان گرامی
کتابی را تحت عنوان نظریه و عمل یادگیری بر خط از تری اندرسون از یکی از سایت های معرفی شده در جلسه هفدهم کلاس دانلود کردم این کتاب را به جی میل استاد ارسال کردم استاد محترم در صورت صلاح دید آن را برروی وبلاگ قرار دهند
سلام عقیل عزیز
تا کنون که پیام شما را می خوانم چیزی دریافت نکرده ام نیازی به بنده نیست نشاانی آن را در همینجا برای دوستان معرفی کنید خودشان می توانند بارگذاری کنند
م-ف
۲۴ آبان
بین آموزش ازراه دور وآموزش بی درنگ چه تفاوتی وجود دارد؟
با سلام
ممنون از پیگیری مطالب
Just-in-Time-Teaching/JiTT
just-in-time education/JITE
real time education/RTE
سه عنوان بالا به اموزش در لحظه وهم هنگام اشاره دارند
اقتصاد امروز دانش بنیان شده است و در آن تلاش می شود که انبار حذف شود . دوره تولید انبوه به سرآمده است.تولید برحسب سفارشهای وتقاضاهای متنوع خاص ودر لحظه وهم همهنگام صورت می گیرد از جمله آموزش نیز مسأله گرا وسفارشی و در لحظه وهم هنگام باشد که این بدون رویکرد های آموزش از راه دور وبرخط امکان پذیر نیست در جلسات پیش رو بخشی را به این بحث اختصاص می دهیم در کلاس یاداوری کنید
متشکرم
م-فراستخواه
24 آبان 1389
با عرض سلام خدمت استاد محترم ودانشجویان گرامی
طرح مسئله:
دانشگاه الکترونیکی :محیط یاد گیری نوین یا تداوم ارائه مطالب سنتی به صورت دیجیتال.
انچه که در حوزه اموزش الکترونیکی مطرح است و باید به ان توجه شود شناسایی اجزای تشکیل دهنده محیط های یادگیری در اموزش الکترونیکی است .
ایا بین اجزای تشکیل دهنده در محیط های یادگیری سنتی و الکترونیکی تشابه وجود دارد یابه عبارت بهتر ایا ما برای یادگیری الکترونیکی یک محیط یادگیری با ساختار و کار ویژه های مخصوص به خودش قائل هستیم نقاط اشتراک و افتراق در باب محیط های یادگیری در دو حوزه اموزش الکترونیکی و اموزش سنتی باید مشخص شود یا به عبارت بهتر باید مرز ها در این دو حوزه مشخص شود
تا از تداخل ناروادر استفاداز اجزای نامرتبط در دو حوزه اموزش الکترونیکی و اموزش سنتی در مبحث فضاهای یادگیری جلوگیری شوددر در غیر این صورت نباید منتظر کار ویژه ها و اثر بخشی و کار امدی که مخصوص اموزش الکترونیکی است باشیم و به سر خانه اول برمیگردیم
کتابی رانیز به جی میل استاد فرستادم
با سلام و بهترین آرزو برای جناب ابوچناری عزیز
کتاب را در کلاس معرفی می فرمایید
ودرباب طرح بحث خوب شما گفتگوی بیشتری انجام می دهیم
ممنون از کارهای علمی
م-ف
اول آذر۱۳۸۹