سلام استاد با عرض ادب و احترام با توجه به مباحثی که در جلسه اول درس مبانی و روش های اموزش از راه دور مطرح شد و یک نگاه جدی و اصولی و پر مایه به امکاناتی که میتواند فن اور ی های اطلاعاتی و ارتباطی در حوزه اموزش از راه دوردر اختیار انسان امروز قرار دهد و با توجه به این که روش های سنتی از جمله اموزش رو در رو از نظر تاریخ شناسی و روش شناسی زیر بنای روش های نوین امروزی را در حوزه اموزش تشکیل می دهد و مزایی غیر قابل انکاری را دارد ایا ورود به حوزه های اموزش از راه دور با امکانات و تسهیلات خاص خود به معنای نفی ریشه ای و کلی روش اموزش رو در رو است ابوچناری
با سلام وارادت وتشکر از دوست ارجمندمان برای بحث دوشنبه موضوع خوبی است چهار رویکرد را مقایسه می کنیم: ِDL: as an Alternative: A Cooperator A Competitor A Complementor A Co-opetitioner
ممنون وبا هم می اندیشیم م-ف
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
سلام استاد با عرض ادب و احترام با توجه به مباحثی که در جلسه اول درس مبانی و روش های اموزش از راه دور مطرح شد و یک نگاه جدی و اصولی و پر مایه به امکاناتی که میتواند فن اور ی های اطلاعاتی و ارتباطی در حوزه اموزش از راه دوردر اختیار انسان امروز قرار دهد و با توجه به این که روش های سنتی از جمله اموزش رو در رو از نظر تاریخ شناسی و روش شناسی زیر بنای روش های نوین امروزی را در حوزه اموزش تشکیل می دهد و مزایی غیر قابل انکاری را دارد ایا ورود به حوزه های اموزش از راه دور با امکانات و تسهیلات خاص خود به معنای نفی ریشه ای و کلی روش اموزش رو در رو است ابوچناری
با سلام وارادت وتشکر از دوست ارجمندمان
برای بحث دوشنبه موضوع خوبی است
چهار رویکرد را مقایسه می کنیم:
ِDL: as an Alternative:
A Cooperator
A Competitor
A Complementor
A Co-opetitioner
ممنون وبا هم می اندیشیم
م-ف